فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

کاکتوسی که می تواند راه برود

کاکتوسی به نام شیطان خزنده، نوعی نادر و شگفت انگیز از خانواده گیاه کاکتوس می باشد که علاوه بر این که می توان خود را زنده نگه دارد بلکه می تواند به دنبال آب از ریشه خود جدا شده و روی زمین بخزد و حرکت کند. این کاکتوس بومی کشور مکزیک و شهر باخا کالیفرنیا سور و تنها گونه ای از کاکتوس در سراسر دنیاست که می تواند راه برود. 

کاکتوس شیطان خزنده با انداختن ساقه خود به روی زمین و انحنای نوک خود به سوی بالا بر خلاف دیگر کاکتوس ها در طول زمین حرکت کند و از این طریق به بقای نسل خود کمک کند.این کاکتوس به همین شیوه می تواند سرتاسر یک بیابان را بپیماید!

در آب و هوای سردو نسبتا خنک می تواند تا سالی 60 سانتی متر رشد کند.همچنین می تواند دسته هائی از کاکتوسهای تیغ دار و خاردار مثل خود ایجاد کند.در آب و هوای خشک تر به جای هر سال در هر 10 سال 60 سانتی متر رشد میکند.

اما در هر صورت این گیاهان در محیط های بومی خود نیز برای اینکه زنده بمانند، همان ویژگی متفاوتی را انجام می دهند که شاید شبیه به خودکشی باشد. زمانی که کاکتوس ها به موازات زمین رشد می کنند، ریشه آن ها شروع به رشد به سمت نوک می کند و زمانی که ریشه به طور کامل در خاک شنی ثابت می شود، بخش قدیمی کاکتوس می میرد. بخش مرده کاکتوس به مرور پوسیده شده و به منبع تغذیه ای برای کاکتوس جدید تبدیل می شود.

این فرآیند که همواره تکرار می شود، باعث شده که این کاکتوس ها بتوانند حرکت کنند و در تمام طول زندگی شان به دیگر نقاط بیابان دسترسی یابند. پس می توان گفت که این کاکتوس ها باید بمیرند تا نسلشان ادامه یابد. کاکتوس های حرکت کننده اگر مانعی انسانی یا طبیعی باعث حرکت و رشد افقی‌شان شود، برای همیشه از بین خواهند رفت.


منبع:https://www.eligasht.com


گلفروشی آنلاین گل کد



نظرات  (۱)

Mr. trip is an Iranian platform developed for Iranians and foreigners who wants to travel Persia.
mr trip platforms includes hotel booking website: www.tendaytrip.com
and accommodation rentals websites like: tabriz suite ,
urmia suite
and mr trip for vacation rentals all over the cities of Iran.
mr trip application also covers all the tour and hotel booking services as well, plus free extra tourism services to benefit directly from smart phone!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی