فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

۴۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۳۶ ب.ظ

برای سالگرد ازدواج

دفعه اول کجا همدیگرو دیدید؟با هم برید همون جا.حتما با هم یه مقدار در یک مکان عادی یا غیر عادی قدم بزنید 

اگر دوست داشتین و حوصله بیشتر از 2 نفرتون رو داشتین با دوستای متعهلتون هم قرار بزارید برای اون روز شاید دوتا کادو هم گرفتید.

با هم برین یه آتلیه عکس بندازین درست مثل روز اولتون

به یه تئاتر کمدی برید

"اما حتما یادتون باشه هر برنامه عالی باید با یک شروع  عالی همراه  باشه.خانم ها عاشق گل هستند حتی یک شاخه پس، با خریدن گل در کنار هدیه اصلیتون اون روز رو کامل کنید"


به امید اینکه همیشه براتون مثل روز اول آشنائیتون باشه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۶
omid pourbayramian
دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۳ ب.ظ

گل آرائی و نکات مهم

برای زیباتر شدن گل هایتان و همچنین بیشتر شدن عمر گل هایتان این چند نکته رو رعایت کنید:

1- فورا گل ها را در آب بگذارید و تا لحظه اخری که دیزاینتون اماده نشده از اب در نیارید.
2-ساقه ها را ببرید که آب بهتری جذب کند
3-اگر غنچه های گل رزتون سفت هستند و باز نمی شوند شب قبل اون هارو درآب گرم یا ولرم بگذارید
4-برگ هائی که در اب قرار میگیرند را بچینید و سعی کنید از یک جا ساقه به پائین برگی روی ساقه نباشد.
5-اول گل های بزرگتر را انتخاب کنید که جا و فضائی که در اختیار دارید مشخص شود سپس گل های کوچکتر را میان ساقه ها قراردهید که پر تر و شکیل تر جلوه کنند.
6-ارتفاع گل ها فاکتور بسیار مهمیست برای زیباتر کردن کار شما حتما به ارتفاع ساقه ها دقت کنید.اینجا را ببینید.ساقه ها در یک ارتفاع و برای هر رج ارتفاعی متفاوت در نظر گرفته شده است.
7-از برگ های ساقه دار و سبز برای اطراف گل هایتان استفاده کنید.
8-دور از گرما نگه دارید آفتاب و گرمای داخل خونه مناسب نیستند.اگر مجبور بودید در منزل نگه داری کنید هرشب یک مقدار از  ته ساقه گل ها بچینید.

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۶:۴۳
omid pourbayramian
چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ

دانستنی ها

-آیا می دانستید که گل آفتابگردان تنها یک شاخه گل نیست بلکه تمام سطح قهوه ای و گلبرگ های زرد آن مجموعه ای از 1000 تا 2000 گل است که کنار هم قرار گرفته اند.

-آیا می دانستید که تعداد میکرو ارگانیسم های موجود در یک قاشق خاک از تعداد آدم های روی زمین بیشتر است.

-آیا می دانستید که گیاهان به صداها از جمله موسیقی و صدای صحبت کردن انسان واکنش نشان می دهند. از قدیم خانم های خانه دار به تاثیر صحبت کردن با گل ها روی میزان رشد و گل دهی آنان معتقد بودند اما این بیشتر شبیه یک افسانه بود اما در حال حاضر مطالعات علمی این واقعیت را ثابت کرده است.

-آیا می دانستید که پروانه ها بیش از آنکه به گل ها و رنگ زیبای آنها علاقه داشته باشند جذب و عطر و شهد آنها می شوند به همین خاطر است که آنها بیشتر سراغ گیاهان خود رو مانند قاصدک و شبدر علاقمند می روند.

-آیا می دانستید که با استفاده از مقداری جوش شیرین می توانید گوجه فرنگی های شیرین تری را پرورش دهید. باید مقداری جوش شیرین را به خاک بوته گوجه فرنگی بپاشید.

-آیا می دانستید که اغلب میوه های مورد علاقه شما از گونه گلسرخ ها هستند. سیب،هلو،زردآلو،گیلاس،توت فرنگی و ….. همگی انواعی از خانواده گلسرخ ها هستند.

-آیا می دانستید که انواع مختلف گل ارکیده بویی مانند رایحه های دسرهای محبوب شما را دارند. مثلا رایحه وانیل، شکلاتی،لیمویی،دارچینی را می توان در انواع گل ارکیده یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۷:۱۲
omid pourbayramian

سلام

حتماً شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره ... ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین ... این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید

حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا بالا می ره ، رتبه تون تو گوگل بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن

دیگه اینکه اگر سایتی با ترافیک بالا داشته باشید ، می تونید محصولات خودتون رو توش قرار بدید و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی که در ازای فروش درصدی رو به شما می پردازن رو قرار بدید و خلاصه اینکه کسب درامد داشته باشید 

راه های زیادی در نت وجود داره که میشه بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، تبلیغ در سایت ها ، فروم ها 

اما هیچ کدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت شما رو تضمین کنن . نمی تونن به طور قطع بگن که ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه 1000 بازدیدکننده می فرستیم . اخر هم پشیمون میشید که مبلغی رو به سایتی پرداخت کردید ولی اون بازدیدکننده ای که انتظار می رفت رو نداشتید .

خلاصه می کنم ... من قصد دارم سایتی خارجی رو بهتون معرفی کنم که اگر توش فعالیت مستمر داشته باشید ، تا عمر دارید براتون ا فزایش بازدید و ترافیک میاره ؛ این رو جدی میگم ... اصلاً هم سرکاری نیست 

شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید ؛ اگر بتونبد حداقل زیر مجموعه رو بدست بیارید می تونید در سایت های که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید ... لازم نیست شما کاری انجام بدید ؛ فقط لینکتون رو در پنل کاربری سایت ثبت می کنید و هر وقت تونستین اون تعداد زیر مجموعه رو بدست بیارید ، سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما رو در سایت هایی که گفتم به نمایش می زاره . سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره خارجی هستن و پیج رنک بالایی دارند 

شاید پیش خودتون بگید : بازدیدکننده خارجی که به درد من نمی خوره ... تا بفهمه سایت من فارسیه زودی میره 

اشتباه نکنید ... بازدیدکننده خارجی ممکنه به محض اینکه وارد سایت شما بشه و متوجه که سایت فارسیه ، سایت رو ترک کنه ؛ اصلاً ورود بازدیدکننده به سایت شما مهم نیست ... سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره ،محبوبیت و پیج رنک بالایی دارند و قرارگیری لینک شما در چنین سایت هایی باعث بالا رفتن بک لینک شما میشه 

اولین و مهم ترین عاملی هم که در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشه ، بک لینک هست ... عوامل دیگری هم موثره ولی هیچ کدوم به اندازه ی بک لینک مهم نیستن 

در برخی موارد مشاهده شده که در اثر افزایش بک لینک ، پیج رنک سایت هایی از صفر شده 4 

اگر بخوام در این مورد توضیح بدم چند صفحه ای میشه ... کافیه یکم تو اینترنت سرچ کنید . در این مورد تو سایت ها زیاد نوشتن 

فقط این رو بدونید که کافیه لینک شما برای مدت نامحدود در این سایت ها قرار بگیره 

در اینده که رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها رو به سایت شما اختصاص میده و به تدریج بازدیدکننده ایرانی زیادی به سایت شما میان و اون موقع است که به هدفتون می رسید

با کسب 10 زیر مجموعه ، لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره ، اگر اون 10 زیر مجموعه هم 10 زیر مجموعه بگیرن ، لینک شما 100 سایت نمایش داده میشه و همینطور ادامه پیدا می کنه تا اینکه به مرز یک میلیون سایت برسه و اون وقته که دیگه لازم نیست کاری کنید ؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت 

البته با کسب همون 10 زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیک خوبی برای سایتتون میاد . با کسب 10 زیر مجموعه لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره و اگر خواستید می تونید از همونجا فعالیتتون رو قطع کنید و شاهد #افزایش_ترافیک_سایت هاتون باشید


نحوه ثبت نام در این سایت

برای ورود به سایت و ثبت نام اینجا کلیک کنید


 ثبت نام در این سایت دو مرحله داره که دو مرحله رو هم باید یکجا انجام بدید :


در صفحه ثبت نام باید کدهای مورد نیاز برای باکس های خالی خودتون رو با کلیک بر روی لینک های آگهی های تبلیغاتی که در جدول و تک لینک اسپانسر بالای جدول این سایت هستند رو دربیارید به این صورت که:

روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی که روی اون سایت منتظر می مانید کدی در قسمت بالای اون ظاهر میشه ... اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنید .

در جدول پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی وجود داره ... روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید .

بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده رو طبق عکس زیر وارد کنید و در نهایت روی دکمه

Sign Me Up Now! کلیک کنید .

افزایش بازدید سایت

اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده .

به ایمیلتون مراجعه کنید ... سه ایمیل برای شما ارسال میشه . ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن ... در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره ، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما درسایت .

وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شه ...

پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید .

در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد کنید ... User id در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد ... روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید .

در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید .

با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید .

با کلیک بر روی لینک See My downline Stats می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید .

با کلیک بر روی لینک PROMOTE MY FREE VIRAL PAGEمی تونید لینک معرفی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید .(((در ضمن این لینک در ایمیلی که سایت برای شما فرستاده هم وجود دارد می توانید از آن استفاده کنید. نمونه لینک زیر مجموعه گیری :  http://www.FreeViral.com/?r=2230816))) می تونید به صورت لینک یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید ... توضیحات کامل در این صفحه وجود داره .

در فسمت How it works می تونید روش کار سیستم را ببینید

وقتی کاربری از طریق لینک شما وارد سایت شود ، برای دریافت یکی از کدهای اختصاصی باید بر روی لینک سایتشما کلیک کند ... سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود . لینک شما به صورت تصادفی برای بازدیدکنند گان دیگری که قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود .

 



#بالا_بردن_پیج_رنک_و_ترافیک_سایت_و_وبلاگ_شما , #بالا_بردن_پیج_رنک_و_ترافیک_سایت , #پیج_رنک_و_ترافیک_سایت_و_وبلاگ_شما , #روش 

های_افزایش_بازدید #افزایش_بازدید_سایت_و_وبلاگ #افزایش_بازدید_سایت_و_وبلاگ ,#بالا_بردن_بازدید_وبلاگ, #پیج_رن_ بالا , #بالا_بردن_پیج_رنک_گوگل ,_بالا_بردن_پیج رن , #بالا_بردن_پیج_رنگ, #بالا_بردن_آملر_سایت_و_وبلاگ , #روش_بالا_بردن_بازدید_وبلاگ ,# معرفی_وبلاگ_به_موتورهای_جستجو , #یاهو , #گوگل ,#ثبت_وبلاگ , #ثبت_سایت , #لینک_باکس رایگان , لینک کردن وبلاگبالا بردن بازدید از وبلاگ , سئو , سئو وبلاگ , افزایش بازدید از وبلاگ , تبادل لینک , معرفی سایت و وبلاگ , افزایش بازدید سایت , افزایش بازدید وبلاگ , تبادل لینک اتوماتیک , #بالا_بردن _بازدید _وبلاگ , #بالابردن_بازدید_سایت , #بالابردن_پیج_رنک_وبلاگ , #بالابردن_پیج_رنک_سایت ,# پیج_رنک , #بالا بردن_بازدید_از_سایت , #بالا_بردن_بازدید_از شایت ,# بالا بردن_بازدید_از_وبلاگ_و_سایت , #تبادل_لینک_رایگان , #افزایش_بازدید_و_رنک_سایت‎ , #افزایش_بازدید_و_رنک_سایت‎ , #بالا_بازدید_و_رنک_سایت‎ , #بهینه_سازی , #افزایش_ بازدید , #افزایش_بازدید_قانونی 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۱
omid pourbayramian
يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

گلفروشی آنلاین گل کد

🌹فروشگاه اینترنتی گل کد🌹

🌹همراه شما هستیم در مناسبت های فصل سرما 

 👇🏻شب یلدا، روز زن، ولنتاین🌹🌹🌹

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


📲سفارش فوری:09213772595

تلفن سفارشات: 88520476


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۱
omid pourbayramian
يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

سبد گل لیلیوم و آنتوریم

سبد گل لیلیوم و آنتوریم

کد: MGC-404

قیمت: 220 هزار تومان

تلفن سفارشات: 88520476

همراه: 09213772595

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۰
omid pourbayramian
شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ

گلدان لیلیوم و رز

گلدان لیلیوم و رز

کد محصول:PGC-409

قیمت: 205 هزار تومان

تلفن سفارشات: 88520476

همراه: 09213772595

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


#گلدان_گل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۸
omid pourbayramian
شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ب.ظ

باکس گل رز

باکس گل رز 

کد: CGC-417

قیمت:280 هزار تومان

تلفن سفارشات: 88520476

همراه: 09213772595

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


#باکس_گل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۴
omid pourbayramian
شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

کاکتوسی که می تواند راه برود

کاکتوسی به نام شیطان خزنده، نوعی نادر و شگفت انگیز از خانواده گیاه کاکتوس می باشد که علاوه بر این که می توان خود را زنده نگه دارد بلکه می تواند به دنبال آب از ریشه خود جدا شده و روی زمین بخزد و حرکت کند. این کاکتوس بومی کشور مکزیک و شهر باخا کالیفرنیا سور و تنها گونه ای از کاکتوس در سراسر دنیاست که می تواند راه برود. 

کاکتوس شیطان خزنده با انداختن ساقه خود به روی زمین و انحنای نوک خود به سوی بالا بر خلاف دیگر کاکتوس ها در طول زمین حرکت کند و از این طریق به بقای نسل خود کمک کند.این کاکتوس به همین شیوه می تواند سرتاسر یک بیابان را بپیماید!

در آب و هوای سردو نسبتا خنک می تواند تا سالی 60 سانتی متر رشد کند.همچنین می تواند دسته هائی از کاکتوسهای تیغ دار و خاردار مثل خود ایجاد کند.در آب و هوای خشک تر به جای هر سال در هر 10 سال 60 سانتی متر رشد میکند.

اما در هر صورت این گیاهان در محیط های بومی خود نیز برای اینکه زنده بمانند، همان ویژگی متفاوتی را انجام می دهند که شاید شبیه به خودکشی باشد. زمانی که کاکتوس ها به موازات زمین رشد می کنند، ریشه آن ها شروع به رشد به سمت نوک می کند و زمانی که ریشه به طور کامل در خاک شنی ثابت می شود، بخش قدیمی کاکتوس می میرد. بخش مرده کاکتوس به مرور پوسیده شده و به منبع تغذیه ای برای کاکتوس جدید تبدیل می شود.

این فرآیند که همواره تکرار می شود، باعث شده که این کاکتوس ها بتوانند حرکت کنند و در تمام طول زندگی شان به دیگر نقاط بیابان دسترسی یابند. پس می توان گفت که این کاکتوس ها باید بمیرند تا نسلشان ادامه یابد. کاکتوس های حرکت کننده اگر مانعی انسانی یا طبیعی باعث حرکت و رشد افقی‌شان شود، برای همیشه از بین خواهند رفت.


منبع:https://www.eligasht.com


گلفروشی آنلاین گل کد



۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۰
omid pourbayramian
جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ب.ظ

چرا برخی گیاهان یخ نمی زنند

بعضی از گونه های گیاهان دماهای منجمد کننده را بهتر تحمل می کنند و مقابل فشارها دوام می آورند در حالی که گیاهان دیگر حساس ترند. به این ترتیب مشخص است که گیاهان از خودشان در مقابل انجماد محافظت می کنند. این موضوع پای ژن یک آنزیم مرموز متابولیسم چربی گیاهی در کلروپلاست ها را به میان می آورد. این ژن بخصوص به تشکیل یک چربی منجر می شود. این چربی از کلروپلاست و غشای سلول گیاهی در مقابل زیان های ناشی از منجمد شدن محافظت می کند.

بیشتر گیاهان به این دلیل در دماهای منجمد کننده آسیب می بینند که سلول هایشان کم آب می شود. این هم به این خاطر است که این آب متبلور می شود و از گیاه بیرون کشیده می شود.

هنگامی که حجم مایع سلولی پایین می آید ارگانل ها یا غشای سلولی هم چروک و خشک می شود. این در حالی است که در گیاهانی که دماهای منجمد کننده را بهتر تحمل می کنند،‌ چربی های موجود در غشاهای سلول برداشته شده و به روغن تبدیل می شود و به صورت قطرات کوچک انباشته و ذخیره می شود. به این ترتیب کلیت و تمامیت غشا حفظ می شود، جلوی مخلوط شدن غشاها با یکدیگر گرفته می شود و انرژی به وسیله قطرات کوچک روغن ذخیره می شود.

حدس زده می شود که انجماد خودش هم می تواند پروتئین های سلولی را مستقیماً به تغییر ترکیب غشا وادارد. با بالا رفتن نگرانی های جهانی درباره ذخایر آب و تغییرات آب و هوایی،‌ دانشمندان دلایل بیشتری دارند تا راه هایی که گیاهان پرطاقت از طریق آنها به زندگی ادامه می دهند را بفهمند.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۰
omid pourbayramian