فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۰ ب.ظ

گل های سمی در گلفروشی ها

گل آنتوریم:ساقه این گل زینتی و نیز برگ های چرمینی که به رنگ سبز تیره هستند سمی هستند.چنانچه به صورت خوراکی مصرف شود باعث ایجاد تاول ها و سوزش های بسیار شدید در دهان و حلق می گردد.مشکل بلع پیدا میکنید و ممکن است صدایتان تا مدتی به حالت گرفته در بیاید.

گل صد تومانی: علی رغم ظاهر زیبا و دوست داشتنی این گل برگ های آن و نیز شهد آن بسیار سمی بوده و باعث سوزش دهان و ازدیاد ترشح بزاق دهان و خارش های جلدی شود.همچنین ممکن است ضربان قلبتان به حدی بالا برود که بدن چاره ای جز فرو رفتن به شرایط کما را پیش نگیرد.

گل  

شقایق سرخ:این گیاه حاوی آلکالوئید مورفین، کدئین و نیز نوسکاپین می باشد که خوردن آن باعث ایجاد تشنج شده و در خفیف ترین حالت ممکن است جلوی حرکات روده را بگیرد و مشکل هاضمه پیدا کنید.

گل 

سنبل: نترسید! تنها ریشه این گیاه سمی است که خوشبختانه در هنگام خرید گیاه از ریشه جدا شده و تنها ساقه و گل را خریداری می کنید.سم آلکالوئید در این گیاه نیز وجود دارد ولی در ساقه و گل سنبل هم اگر در مقادیر زیاد استفاده شوند به قدری سمی هستند که موجب تشنج و حتی مرگ شود.

گل نرگس: اگر در مقادیر زیاد و به طور اشتباه به صرت خوراکی مصرف شود می تواند از جمله سمی ترین ترکیبات موجود در طبیعت باشد.به محض ورود به سیستم گوارش تهوع و دل پیچه و نیز در موارد حاد باعث ایجاد اسهال نیز می شود.

 

 

 بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی