فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

مطالب جالب و خواندنی

محققان دریافتند که از تولد تا سن 78 یک زن بیش از 16 ماه از عمرش را گریه می کند. این گریه به دلایل مختلف است چه گرسنگی در هنگام نوزادی چه شکست عشقی در سن بالاتر!

برگرداندن گونه ی چپ به سمت دوربین شما را جذاب تر می نماید. حتی در نقاشی ها و آثار گذشته، هنرمندان از این امر آگاه بوده و نقاشی پرتره با گونه به سمت چپ را زیباتر و احساسی تر یافته اند‌!

نخست حلقه ازدواج در جهان حلقه که در انگشت ناپیرآسو Napir-Asu همسر اونتاش ناپریشا پادشاه ایلام خودنمایی میکند. بدین ترتیب با افتخار رسم حلقه ازدواج به 3260 سال پیش در ایران برمیگردد!

مرکز دنیا به شکل دایره ای سنگفرش در تولسا واقع شده! اگر درون دایره شروع به قدم زدن کنید، صدای فریاد بلندی پشت سرتان اکو میشود! کسی بیرون دایره این صدا رو نمیشنود! 

طبق تحقیقات، زمین رسما وارد ششمین دوره انقراض خود شده است. از سال 1900 میلادی 80 درصد جمعیت گونه های حیوانی کاهش یافته که یک رویداد "نابودی بیولوژیکی" و در کمین انسان نیز است!

خشک کردن دست با دستمال توالت 60 درصد باکتری های دست را کاهش می دهد و این در حالیست که خشک کردن دست با خشک کن برقی، باکتریها را به 255 درصد افزایش می دهد!

بسیاری از مردم دنیا دچار حالتی با نام "نشانگان افسردگی تعطیلات" بوده که در تعطیلات بجای خوشحالی دچار افسردگی میشوند. حذف مهمانی های غیرضروری، مسافرت به نقاط آفتابی راه حل مناسبی است.


گلفروشی آنلاین گل کد

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات






نظرات  (۲)

۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۸ حسین رحمانی
عالیه
سپاس فراوان به خاطر مطالب مفید و آموزنده ی شما دوست عزیز *-*
پاسخ:
درود.و همچنین از شما دوست گرامی که این چنین با حرارت و اشتیاق مطالب ما رو دنبال می کنید.زندگی به کامتون و آهنگ زمونه به سازتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی