فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

حقایق خواندنی

حس زنانگی در دختران کوتاه قد بیشتر است و در جذب مردها موفق تر هستند حتی مردانی که علاقه مند به دختران بلند قد هستند در برخورد با دختران کوتاه آرامش بیشتری دارند و به آنها حس بهتری می دهند.
زندگی بعد از 50سالگی شادترمی‌شود!‏‏ محققان معتقدند چرخه شادی U شکل هستش و شما بعد از گذراندن پیچ 50سالگی به شادی می‌رسید و این احساسات در 70سالگی به اوج می‌رسه.‏خلاصه که طاقت بیارین.
زنانی که بهره هوشی بالاتری دارند، معمولا بیشتر از دیگر زنان مجرد می مانند زیرا در یافتن شریک زندگی خود سختگیرتر هستند و تنها ماندن را به زندگی با شخص نامناسب ترجیح می دهند.
کشیدن ساعت برای صرفه‌جویی در انرژی برای اولین بار سال ۱۹۱۶ در آلمان عملی شد. بعدا برخی از کشورها نیز دست به اقدام مشابهی زدند. دلیل ساعت کشیدن، کمبود شدید انرژی در اثر جنگ جهانی اول بود!.تغییر ساعت در ابتدای بهار، برای صرفه جویی در مصرف برق و بازگشت آن در اول پاییز به روال معمول، باعث اختلال در ساعت بیولوژیکی بدن می شود و احتمال بروز سکته قلبی را تا ۸درصد افزایش می دهد.
تحقیقات روانشناسی ثابت کرده است که هر چه پتویی که در هنگام خواب از آن استفاده می کنیم سنگینتر باشد، به انسان احساس آرامش بیشتری داده و اضطراب و بیخوابی را کاهش می دهد.
بینی انسان مانند پینوکیو میتواند نشان دهد آیا فرد درحال دروغ گفتن است!طبق تحقیق دانشگاه گرانادا، شخصی که دروغ میگوید درجه حرارت بینی او افزایش می یابد که به آن اثر پینوکیویی  می گویند.


گلفروشی آنلاین گل کد

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی