فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ

گیاه آپارتمانی پوتوس

این گیاه دارای برگ‌های قلبی‌شکل، مرمری و پیچکی بوده و از دیگر گیاهانی است که هوا را تصفیه و پاکیزه می‌کند. همچنین کیفیت خواب را افزایش می‌دهد. اصلا لازم نیست نگران پرورش آن باشید؛ چراکه چند ساعت نور در طول روز و کمی آب هفته‌ای یک‌بار برایش کافی است.
نیازها:
نور: این گیاه نیم سیاه را ترجیح میدهد،نژادهای ابلق رنگ تنوع خود را در سایه از دست میدهد،گیاه را در معرض نور مستقیم افتاب قرار ندهید.
دما: اگر چه در زمستان تا ۱۰ درجه را تحمل میکند ولی درجه حرارت دلخواه در این فصل ۱۶ درجه است،درجه حرارت را در تابستان زیر ۲۴ درجه نگهدارید.
آبیاری: اجازه دهید خاک سطح گلدان در زمان بین دو ابیاری خشک شود و سپس ابیاری نمایید،.زهکش گلدان را مرتبا بازدید کنید. آبیاری زیاد باعث پوسیدگی و زرد شدن ساقه می شود.
رطوبت: رطوبت معمولی اتاق برای این گل کافی است.
تغذیه:اگه دوست دراید این گل سریع تر بزرگ بشه و فضای اتاقتون رو پر کنه و دیوارها رو سبز کنه ، بهتر دو هفته یبار بهش کود گرین کامل بدید.
خاک مناسب:   کمپوست یا خاک هلندی یا خاک و کود اماده کاشت.
تعویض گلدان :گلدان کوچک را بر بزرگتر ترجیح میدهد،سن گیاه و حجم ریشه و ساقه معرف زمان تعویض گلدان است.
تمیز نمودن برگها: جهت تمیز نمودن برگها از غبارپاشی یا مالش پارچه یا اسفنج مرطوب بر روی سطح برگها استفاده کنید.
تکثیر: ریشه دار نمودن قلمه های ساقه در بهار در شن و پیت در دمای ۲۱ درجه.یا میتوان ساقه ها را در آب قرار داد.

عوارض و درمان :
زخم های پنبه مانند سفید رنگ روی برگها ظاهر شده اند:عامل ان حشره آفت است،هر دو هفته یکبار با سم حشره کش نفوذی گیاه را سمپاشی یا با پنبه آغشته به محلول سم لکه ها را خیس کنید.
برگها و ساقه ها خم شده و خشک میشوند  :هوا خیلی گرم و گیاه تشنه است،گلدان را به محل خنک تری منتقل و فورا آبیاری نمایید،غبارپاشی فراموش نشود.
برگها سبز کمرنگ هستند: نور کم است،گیاه را به محل روشن تری با نور غیر مستقیم منتقل نمایید.
برگها رنگ پریده هستند: شدت نور زیاد است،گلدان را به محلی با شدت نور کمتر ببرید.
گیاه خود را انداخته است: خاک باتلاقی شده است،یا ابیاری بیش از اندازه و هوا سرد است.شرایط را بازدید کنید.
رشد گیاه کند و فاصله بین برگها زیاد است :احتیاج به تغذیه مصنوعی دارد.کمبود عناصر خاک گلدان را با تغذیه هر ماه یکبار در طول سال و نصف میزان توصیه شده جبران کنید.
نقاط زنگ مانند روی برگها مشاهده میشود :از عوارض مواد براق کننده برگها است،از انها استفاده نکنید.برگها را با اسفنج و پارچه ی مرطوب تمیز کنید.
حاشیه برگها سیاه و نقاط قهوه ای روی انها ظاهر شده است :آبیاری بیش از اندازه بوده است،اجازه دهید سطح خاک گلدان در فاصله بین دو ابیاری خشک شود و سپس ابیاری را اغاز نمایید.زهکش را بازدید کنید.
برگها زرد و تار عنکبوت در زیر انها مشاهده میشود: عامل ان کنه ریز قرمز است،با پنبه آغشته به سم کنه کش سطح برگ را خیس نموده و یا هر دو هفته یکبار با سم کنه کش سمپاشی کنید،ازدیاد رطوبت محیط در کاهش افت موثر است.

گلفروشی آنلاین گل

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی