فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۶ ب.ظ

گیاه آپارتمانی آگلونما

نام  علمی آگلونما Aglonema commutatum و از خانواده Araceae می باشد این گونه گیاه بومی فیلیپین و مالزی است. ارتفاع آن به 40 تا 50 سانتیمتر و گسترش آن به 20 تا 30 سانتیمتر می رسد. برگ ها با  رنگ سبز تیره با لبه نقره ای متمایل به خاکستری و به شکل سرنیزه ای می باشد. اسپات گل سفید رنگ بوده در اواسط تابستان ظاهر می شود.
مراقبت:  به نور متوسط، هوای گرم و مرطوب ، آبیاری فراوان و خاک اسیدی احتیاج دارد.
کود: مقدار مورد نیاز این گیاه را می توان به میزان 2 گرم در لیتر هر دو هفته یک بار از اسفند تا مرداد ماه مصرف کرد.
خاک: خاک هوموسی سبک مخلوط با ماسه برای پروررش آگلونما مناسب است.
تکثیر: آگلونما به روشهای مختلف تکثیر می شود ولی شناخته ترین روش جدا کردن جوانه های جانبی از پایه مادری است. در اواسط بهار تا اوایل تابستان، گیاه را از گلدان بیرون آورده و با دست یا چاقوی تیز، جوانه های کناری را که دارای بیش از دو برگ هستند، همراه مقداری ریشه، از گیاه مادری جدا کنید. سپس جوانه ها را در گلدانهایی با قطر دهانه 9 سانتیمتر حاوی کمپوست با پایه پیت بکارید. قلمه ها را با کیسه پلاستیکی شفاف بپوشانید تا رطوبت مورد نیاز گیاه را حفظ کند. پس از چند هفته تا دو ماه، ریشه دهی انجام می گیرد. گیاه را در دمای 20 تا 21 درجه سانتیگراد، دور از تابش مستقیم خورشید نگاه دارید. این گیاه را می توان از طریق کاشت بذر در اواخر بهار در دمای 24 درجه سانتیگراد و یا از طریق تقسیمات ساقه نیز تکثیر کرد. روش تقسیم ساقه بیشتر برای آن گیاهانی که بیش از اندازه رشد کرده و بسیار بلند و نامرتب هستند مفید است. ساقه را به قسمتهای 4 تا 5 سانتیمتری بریده و روی سطح خاک فشار دهید طوری که 1/3 از ساقه به زیر خاک برود. خاک را مرطوب و دما را 24 درجه سانتیگراد نگاه دارید. زمانی که یگاه به اندازه کافی رشد کرده آن را در گلدان بکارید.
عوارض و درمان:
اگر برگهای آگلونما در امتداد رگبرگ زرد شده و لکه های قهوه ای زیر آنها ظاهر شد و یا اینکه زخمهای سفید پنبه ای در زیر برگ یا قاعده آن مشاهده کردید. به این معنی است که یک حشره آفت در حال آسیب رساندن به گیاه است و باید هر دو هفته یکبار با سم نفوذی سمپاشی صورت گیرد خشک شدن و پیچیدگی برگها در تابستان نیز بیانگر گرمی و خشکی هوا است. اگر مشاهده کردید گیاه خود را انداخته یعنی هوا سرد است یا با کمبود آب مواجه شده زردی برگها هم می تواند به دلیل آبیاری زیاد از حد و سردی هوا می باشد.

گلفروشی آنلاین گل

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی