فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷ ب.ظ

11 نکته برای لاغر شدن

1-غذاهای طبیعی و سالم مصرف کنید

تا حد امکان از مصرف غذاهای فرآوری و بسته‌بندی‌شده خودداری کنید. نمک خاصیت نگهدارندگی دارد و این غذاها سرشار از نمک و در نتیجه سدیم هستند. مصرف زیاد سدیم برای سلامتی مضر است. بهتر است از غذاهای سالم و تازه‌ مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل (سبوس‌دار)، لبنیات و پروتئین های کم‌چربی استفاده کنید .

2-آشامیدنی های شیرین را کنار بگذارید

میزان کالری که از نوشیدنی‌ها به دست می آورید در مقابل کالری دریافتی از مواد غذایی جامد، خاصیت سیرکنندگی نسبتا کمتری دارد.نوشیدن آبمیوه یا نوشیدنی‌های کاراملی حتی در حد میل کردن یک  ظرف کوچک سبزیجات و غذاهای حاوی پروتئین باعث سیر شدن شما نمی شوند؛ بنابراین تا آنجائی که ممکن است آبمیوه‌های حاوی شکر، نوشابه ،مخصوصا نوشیدنی‌های الکلی را کنار بگذارید. این نوشیدنی جز رساندت کالری بی خاصیت و البته بالا به بدن شما کار دیگری نمی کنند و حتی بعد از مصرفشان هم احساس گرسنگی از شما بیرون نمی رود. نوشیدنی‌های الکل دار سوخت‌وساز چربی‌ها را بسیار کندتر می کنند و بسیار موثر در چاق شدن هستند.

3-ادویه بیشتری مصرف کنید

لاغری سریع را می توان محقق دانست به شرطی که از ادویه هائی استفاده کنید که در لاغر کردن موثر باشند مانند مرزنگوش(آویشن کوهی) و فلفل سیاه زردچوبه و زنجفیل.. موادی در فلفل قرمز که به فلفل هندی معروف است با نام کپسایسین که در فلفل هالاپینو نیز یافت می‌شود.این ترکیب باعث می‌شود، سیستم بدن هورمون آدرنالین بیشتری ترشح کند آکه متعاقبا سوخت‌وساز کالری سوزی را افزایش چشمگیری می دهند. غذاهای تند باعث می شوند شما با سرعت کمتری به میل کردن آن غذا بپردازید و زودتر احساس سیری به سراغتان بیاید.

4-مصرف نمک را به حداقل برسانید

توجه داشته باشید در هر وعده غذایی باید به میزان 140 میلی گرم به پائین نمک(سدیم)مصرف کنید.

5-چای و قهوه بنوشید

کافئین سبب ایجاد ادرار می شود.از طرفی یک فنجان قهوه حاوی مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان است که به جنگ رادیکال های ازادی که توسط مصرف ناصحیح غذاهای فراورده و یا مدت دار ایجاد می شوند می روند.این مواد از سلول ها در مقابل آسیب های جدی محافظت می کنند.می توانید با نوشیدن چای سبز در شبانه روز میزان 70 کیلو کلری اضافه تر بسوزانید!

6-خوردنی های خود را یادداشت کنید

ممکن است باور این موضوع کمی سخت باشد ولی کسانی که میزان مصرف شده کالری شان را یادداشت می کنند در لاغر شدن به میزان دو برابر بیشتر از بقیه نتیجه می گیرند.در این صورت شما یادتان می ماند که چه خورده اید و از فراموش کردنشان جلوگیری می کنید. تنظیم میزان باقی مانده از کالری مجازی که باید مصرف کنید تنها در این صورت میسر است.

 7- مواد معدنی را در خوراکی های خود از یاد نبرید

برای برقراری سدیم در بدن به پتاسیم کلسیم و منیزیم نیاز دارید.خوراکی های سبز رنگ مثل سبزیجات و خوراکی های نارنجی مثل هویج و پرتقال و سیب زمینی شیرین،میوه هئی مثل موز،انواع کلم های و گل کلم،مغز دانه ها و لبنیاتی که دارای حداقل چربی هستند هم می توانند در کنترل قند خون و نیز کاهش فشار خون و پیشگیری از دیابت شوند.

8-هیچ وعده غذایی را حذف نکنید

بد نیست بدانید با حذف هر وعده غذائی به همان میزان در وعده غذائی بعدی بیشتر می خورید!این یعنی آسیب جدی به بدن.گرسنگی دادن به بدن علاوه بر این که سرعت سوخت و ساز را /ائین می اورد بلکه مغز احساس می کند در حالت قحطی قرار گرفته و دستور ذخیره شدن غذا به صورت چربی در بردن را صادر می کند!

روزانه سه وعده‌ی غذایی و دو میان‌وعده میل کنید و بین وعده‌های غذایی بیشتر از ۳ یا ۴ ساعت فاصله نگذارید. پخش کردن کالری مصرفی در تمام روز میان وعده های غذائی بهترین روش برای کنترل کالری مصرفیست و اطمینان از اینکه همه آن کالری سوزانده خواهد شد.

9- هوازی ورزش کردن را شروع کنید

در هنگام غروب ورزش کنید!قبل از شام به مدت 30 دقیقه ورزش هوازی داشته باشید.این کار باعث افزایش در سوخت و ساز بدن می شود و باعث می شود تا 3 ساعت سوخت و ساز بالا نگه داشته شود.ورزش جلوی خوردن استرسی را هم می گیرد چراکه خود استرس را بر طرف می کند!

10-به موقع بخوابید

هرچه کمتر بخوابید بیشتر چاق می شوید.اگر می خواهید سوخت و ساز مناسبی داشته باشید هرگز کمتر 7 ساعت در روز نخوابید.هرچه دیر تر به خواب بروید بیشتر دچار وسوسه خوردن یک وعده خوشمزه دیگر در پایان روز خواهید شد.

11-آب زیاد بنوشید

غذاهایی استفاده کنید که در داخل خود آب فراوانی دارند.گوجه و خیار همراه همیشگی سفره های ایرانی دارای مقادیر قابل توجهی آب هستند.هندوانه و انگور و کرفس نیز داراری ذخایر آبی فراوانی هستند.مصرف آنانانس نیز آب مورد نیاز بدن را تا حد زیادی تامین می کند.درکنار تامین آب این مواد دارای فیبر فراوانی نیز هستند که موجب ایجاد حس خوب سیری در شما می شود.

 

گلفروشی آنلاین گل

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی