فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۶ ب.ظ

جشن های باستانی ایران (دی)

روز اول  ماه دی را خرم روز می نامیدند و به مناسبت برخورد نام روز با نام ماه که نام خداوندگار هم بود، در ایران باستان جشن گرفته می‌شده است. یک روز بزرگ بود و دارای آداب و رسوم مختص به خود بود که مراسم دینی و نیز غیر دینی را در بر میگرفت.زرتشتیان این روز را دی دادار جشن نامیده اند و این روز برایشان از احترام و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به نقل از ابوریحان بیرونی‌ به این ماه خورماه هم گفته میشده که به روز اول آن خوره روز یا خره روز می گفتند. پیروان مذهب مهر اعتقاد داشتند روز تولد خورشید همان روز اول دی ماه است.در آن دوران انها می دیدند که خورشید از این ماه به بعد مدت بیشتری در اسمان می ماند و روزها رفته رفته بلند تر و شبها کوتاه تر می شوند.از این این اعتقاد را داشتند که روز اول دی ماه روز تولد خورشید است.در وافع در برخی اعصار باستان ایرانیان سال را از این روز که روز خورشید نام داشت آغاز می کرده اند که بعد ها این روز به اول فروردین منتقل شد.


گلفروشی آنلاین گل

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی