فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

معرفی گل کد

مجموعه گل کد در سال 1395 توسط گروهی متشکل از دوستداران هنرو برنامه نویسی تاسیس گردید و هدف خود را به دست گرفتن سهم کوچکی از بازار گل در فاز اول و تقویت فرهنگ ایجاد همدلی و همبستگی با ارسال هدایا به رسوم گوناگون مانند گرامیداشت  یادها و خاطره های هرچند کوچک ولی به یادماندنی، ارج نهادن به مختصر ترین زیبائی ها ،خوشی ها و خوبی های یکدیگر ، دل تکانی ها و زنگار زدائی ها و دسترسی سریع و آسان و مقرون به صرفه یکایک هم میهنان و تاکید و تکیه بر نقش به سزای گل ها و گیاهان در تحقق این هدف را در فاز دوم از رسالت خود قرار داده است. 

به یاری ایزد متعال و اهتمام مجموعه و به کارگیری متدهای روز مدیریتی و با تکیه بر انگیزه و سلیقه گروهی این مجموعه تا کنون موفق به پیشبرد اهداف خود مطابق با اهداف ازپیش تعیین شده بوده است. فعالیت این مجموعه به طور اختصاصی در زمینه تهیه و ارسال پکیج های زیبای هدایا بوده که عمدتا  گل های زینتی و گیاهان می باشد.این مجموعه توفیق آن را داشته که برای اولین بار در ایران با به کار گیری سیستم مکانیزه مخصوص به این حرفه هم وطنان عزیزمان را بیشتر از گذشته با سنت زیبای ارسال هدایا و نیز یادآور شدن نقش موثر گل ها در ایفای چنین سنت پسندیده ای مانوس ساخته و احساسی دوباره در از سرگیری و بسط روابط اجتماعی و تقویت حس همنوع دوستی و همدلی را در دل های هم میهنان عزیزمان به وجود آورده است. موثر دانستن روش های نوین ارزیابی و تنظیم بازار و توزیع متناسب و سنجش توان موجود در جامعه از جمله مواردیست که تاکنون این مجموعه را در انجام این فعالیت یاری رسانده است.

این شرکت با تاکید بر تقویت بستر فکری و فرهنگی مصرف گل به طور روزانه و البته مقرون به صرفه اینبار با استفاده از تمامی ادوات مخصوص ونیز به کارگیری بسته بندی های مخصوص حمل و نگه داری گل ها و بالطبع پائین آوردن هزینه های تمام شده برای هر دوطرف هم تولید کننده و هم مصرف کننده به طور چشمگیر و با ارائه مدل ها و طرح های مختلف و مدرن برای طیف وسیعی از سلیقه ها ، سعی در دعوت جامعه و تشویق آن به مشارکت در این حرکت با بالا بردن سرانه مصرف گل در سطح کلان و یادآوری قدرت شگفت انگیز این نعمت زیبا و ساده ایزدی را دارد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون برای یکایک مردمان خوب سرزمینمان.

برای دیدن محصولات زیبای گل کد کلیک فرمائید

کانال تلگرامی

صفحه اینستاگرام

صفحه فیس بوک

صفحه گوگل پلاس

ویدئوهای آموزش گل آرائی ما در آپارات


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی