فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

پسته دریائی

پسته دریایی

با اینکه این گیاه بومی ویتنام و در آسیای میانه نیز بومی کشور هند است ولی شمال ایران عزیزمان تالاب هائی دارد که تا کیلومتر ها پوشیده از نیلوفر آبی و برگهای زیبا و تماشائی این گل مشهور است.هر بار با طلوع خورشید گل های این گیاه که ریشه هائی در اعماق کف برکه و یا تالاب دارد شروع به سر بلند کردن و شکفتن می کنند.ریشه های این گیاه در لجن ها و آلودگی های آب ها رشد می کنند اما کوچکترین آلودگی همراه خود ندارند.ازین رو در فرهنگ کشورهای شرق اسیا از آن با عنوان گیاه مقدس یاد می شود.

در نقوش تخت جمشید این گل بسیار به چشم می خورد و نشان دهنده این مهم است که این گل در ایران باستان نیز از شکوه و عظمت بالائی برخوردار بوده است.ریشه این گیاه سرشار ازمنگنز، ویتامین C، پتاسیم و فسفر است.بذر این گیاه با نام پسته دریایی دارای طعمی بسیار لذیذ و خواصی سرشاریست.به صورت کلاهکیست که همچون گهواره ای پسته هارا در برگرفته و رنگ سبز بسیار دلنشینی دارد.

گلدان های زیبائی از پسته دریائی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی