فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ق.ظ

مواد سمی که با آنها زندگی می کنیم

مواد سمی که ما را در محیط زندگی خودمان تهدید می کنند!

با تمام تلاشی که می کنیم تا محیط زندگی مان را از وجود مواد و اشیاء سمی پاک نگه داریم باز هم ممکن نیست که از آسیب این مواد در امان باشیم.حتما تا به حال شده که برخی روز ها حس ناتوانی عجیب یا حالی نامساعد و خواب گرفتگی های بی موقع را تجربه کنید.این احوال دقیقا نشان دهنده آن است که در محیطی نسبتا سمی زندگی می کنید.از بخورات سمی موجود در شوینده ها تا آلاینده هائی که در هوا موجود است و بدن ما توسط کبد لحظه به لحظه مشغول مبارزه و خنثی سازی اثرات مخرب این مواد بر روی سلامتی ما هستند.

موادی هستند که در اکثر کف پوش ها استفاده می شوند این مواد در رنگ ها و اپوکسی ها هم که از مواد اولیه رنگ سازی هستند نیز به وفور یافت می شوند و در آمریکا بیش از 90 درصد مردم این مواد را در خون خودشان دارند که موجب کاهش هرمون های تسترون و افزایش چاقی هستند از این قبیل می توان به بیسفنول آ اشاره کرد.

موادی دیگر هستند که در لاک ناخن، شامپو، شوینده های کف دار، اسپری مو ، عروسک ها ،اسباب بازی ها ،ژل های موی سر و حتی عطر ها هستند که برای نرم شدن پلاستیک به آن ها افزوده می شوند .این مواد بسیار سرطان زا و موجب اختلالات ژنتیکی و تغییرات در هورمون ها می شوند. هر بار برای خرید این قبیل محصولات مراجعه می کنید با خواندن لیبل روی آن ها از خرید مواردی که بر روی آن ها این نام های اختصاری درج شده جدا خودداری فرمائید: DBP, DEHP.Bis, BzBP, DMP و DEP که همگی از مشتقات فتالات ها هستند.


گیاهانی که در محیط آپارتمانی موجب فیلتر شدن این مواد می شوند

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی