فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ

دانستنی ها

-آیا می دانستید که گل آفتابگردان تنها یک شاخه گل نیست بلکه تمام سطح قهوه ای و گلبرگ های زرد آن مجموعه ای از 1000 تا 2000 گل است که کنار هم قرار گرفته اند.

-آیا می دانستید که تعداد میکرو ارگانیسم های موجود در یک قاشق خاک از تعداد آدم های روی زمین بیشتر است.

-آیا می دانستید که گیاهان به صداها از جمله موسیقی و صدای صحبت کردن انسان واکنش نشان می دهند. از قدیم خانم های خانه دار به تاثیر صحبت کردن با گل ها روی میزان رشد و گل دهی آنان معتقد بودند اما این بیشتر شبیه یک افسانه بود اما در حال حاضر مطالعات علمی این واقعیت را ثابت کرده است.

-آیا می دانستید که پروانه ها بیش از آنکه به گل ها و رنگ زیبای آنها علاقه داشته باشند جذب و عطر و شهد آنها می شوند به همین خاطر است که آنها بیشتر سراغ گیاهان خود رو مانند قاصدک و شبدر علاقمند می روند.

-آیا می دانستید که با استفاده از مقداری جوش شیرین می توانید گوجه فرنگی های شیرین تری را پرورش دهید. باید مقداری جوش شیرین را به خاک بوته گوجه فرنگی بپاشید.

-آیا می دانستید که اغلب میوه های مورد علاقه شما از گونه گلسرخ ها هستند. سیب،هلو،زردآلو،گیلاس،توت فرنگی و ….. همگی انواعی از خانواده گلسرخ ها هستند.

-آیا می دانستید که انواع مختلف گل ارکیده بویی مانند رایحه های دسرهای محبوب شما را دارند. مثلا رایحه وانیل، شکلاتی،لیمویی،دارچینی را می توان در انواع گل ارکیده یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی