فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

گیاه آپارتمانی اسپاتی فیلوم

علاوه بر ظاهر زیبا، از دیگر گیاهانی است که آلوده‌کننده‌هایی چون بنزن، تری‌کلرو اتیلن و فرمالدهید مضر را فیلتر می‌کند. رطوبتی که توسط گل‌های این گیاه ایجاد می‌شود، رطوبت هوا را پنج درصد افزایش می‌دهد. در نتیجه میکروب‌های هوا که می‌توانند موجب آلرژی شوند را سرکوب می‌کند. همچنین این رطوبت، خشکی بینی و گلو در طول شب را از بین می‌برد. باید در سایه مناسب خانه (دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی) قرار گیرد و آبیاری یک‌بار در هفته برایش کفایت می‌کند.
نیازهای این گیاه:
خاک:بهترین خاک برای آن خاکی سبک با زهکش مناسب است که غنی از مواد آلی باشد. بنابراین خاکی با نسبت مساوی از کوکوپیت (پیت موس)+ خاک برگ +پرلایت بستر مناسبی برای آن است.
برای کوددهی می توان در فصل رشد هر 15روز یک بار از کود های کامل مثل 20-20-20 که دارای عناصر آهن و منیزیم باشد، استفاده کرد. غلظت کود را در هر بار استفاده نصف کنید. کوددهی ضعیف می تواند دلیل عدم گلدهی گیاه باشد.
آبیاری:در فصل رشد خاک گلدان همیشه باید مرطوب بماند. برای جلوگیری از آبیاری بیش از اندازه و غرقابی شدن خاک، آبیاری را زمانی انجام دهید که سطح خاک گلدان تا عمق 3-2 سانتیمتری رطوبت خود را از دست داده باشد.آبیاری بیش از اندازه موجب پژمردگی حاشیه برگ و افتادن برگ ها و سیاه شدن نوک و حاشیه برگ ها خواهد شد.این گیاه نسبت به آب های با املاح بالا حساس است.
نور:اسپاتی فیلوم گیاهی سایه دوست است که نباید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد. در صورت نگهداری در آپارتمان، آن را در مکانی روشن قرار دهید. نور کم موجب پیچش، رنگ پریدگی و نازکی برگ ها می شود.
دما:دمای ایده آل اسپاتی فیلوم 30-20 درجه است و در دماهای بالاتر با غبار پاشی متناوب گیاه در طول روز مانع سوختگی نوک برگ ها شوید. دمای زیر 13 درجه به گیاه آسیب می رساند.
تکثیر:با رشد خوب گیاه به تدریج انبوه و گسترده می شود. در این صورت گیاه مادری را به دو یا سه دسته تقسیم کرده و هر قسمت را در گلدانی جداگانه می کاریم.
عوارض و درمان:
نوک برگ ها قهوه ای شده است:احتمالاً یا از کمبود رطوبت است چرا که این گل به رطوبت بالای هوا نیازمند است و یا بخاطر استفاده از آب سنگین می باشد (آبی که املاح زیاد دارد).
برگ های پایین زرد می شود:از آبیاری زیاد می باشد حتما بین دو آبیاری خاک خیس باشد ولی آبیاری بیش از حدهم لزومی ندارد.این عارضه در صورت سرد بودن هوا و خشکی خاک هم قابل مشاهده است.
گل ها بعد از مدتی سبز می شوند: این امر طبیعی است.
برگ های جدید ریز و برگ های قدیمی زرد می شود:
گیاه از کمبود مواد غذایی رنج میبرد حتماً ماهیانه با کودهای کامل ترجیحاً ۲۰-۲۰-۲۰ تغذیه شود.
برگ های گیاه سیاه شده و ریشه پوسیده است:
علت آن آبیاری بیش از حد می باشد. گاهی سرمای هوا هم عامل سیاه شدن برگ ها است و البته بیماری های قارچی عامل اصلی این عارضه هستند.


گلفروشی آنلاین گل کد

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی