فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ

نکاتی درباره آرایش عروس

اگر قرار است شما هم در روزهای آتی عروس شوید، حتما از امروز یا حتی مدتها قبل فکر اینکه چه آرایشی را برای آن روز به خصوص داشته باشید تمام ذهنتان را مشغول کرده. در ادامه نکاتی را آورده ایم که با رعایت آنها می توانید در بهترین روز زندگی رومانتیک تان بیشتر از همیشه بدرخشید:

1.از چند روز قبل از عروسی تان پیش آرایشگر منتخب تان بروید و از او بخواهید چند مدل را روی صورت تان امتحان کند.

2.در روز امتحان آرایش حتما لباس سفید به تن کنید.این کار باعث می شود تشخیص بهتری برای انتخاب بهترین لوازم آرایش برای صورتتان داده شود.

3.مدل هائی که به نظر خودتان برای آرایش عروس بی نظیر هستند در آن رو به همراه خود داشته باشید.

4.آرایش مات و بی رنگ و رو نداشته باشید.آرایش شما باید با رنگ سفید لباستان تضاد ایجاد کند.

5.در روز عروسی حتما شما در مکان ها و موقعیت های مختلفی قرار می گیرید.این موقعیت ها نورهای متفاوتی هم خواهند داشت سعی کنید از آرایشگر خود بخواهید آرایش صورتتان را به طریقی انجام دهد که با آن شرایط متفاوت سازگاری داشته باشد.

6.آرایشگر شما از شخصیت و علاقه های شما بی خبر است بنابراین درست است که شما خود رابه او سپرده اید و به او اعتماد کردید ولی این دلیل نمیشود که آنچه که مورد علاقه خودتان هست را به او نگوئید و از او نخواهید.باید به او بگوئید که چه دوست دارید و از چه نوع آرایشی بدتان می آید.

7.استفاده از مژه مصنوعی به زیباتر شدن چشمهای شما کمک بسیاری می کنند.اما مراقب باشید توی ذوق نزند.بنابراین از مژه هائی با طول های متفاوت استفاده کنید.این کار باعث می شود مژه ها بین مژه های خودتان قرار گیرد و طبیعی به نظر برسد.

8.شاید با امتحان کردن روش ها و تکنیک هائی که تا حالا روی صورت خود استفاده نکرده اید به آرایشی زیباتر دست پیدا کنید.

9. از لوازم آرایشی با کیفیت و با دوام استفاده کنید زیرا این ارایش قرار است یک روز کامل روی صورت شما بنشیند.

10. مراقب باشید!آرایش بیش از حد در عکس ها و خصوصا فلش های عکاسی جلوه خوبی پیدا نمی کنند.

11.زیاد از مد ها پیروی نکنید زیرا تصاویر آلبوم روز عروسی عکس هائی خواهد بود که شما برای یک عمر آنها را تماشا می کنید و حتی به دیگران نشان می دهید.مد ها متعلق به دوران خاصی از زندگی شما هستند و ممکن است در آینده چندان مورد استقبال واقع نشوند.آرایش و لباستان به گونه ای باشد که هرگز از مد نیوفتد.

12.نترسید!از رنگ های روشن وپر رنگ در رژلب استفاده کنید.این رنگ ها در عکس هائی که می گیرید به خوبی جلوه می کنند و سبب زیباتر به نظر رسیدن آرایش عروسی تان می شوندو جذابیت چهره شما را بالاتر می برند.مدل های کلاسیک همیشه از محبوبت خاص خود برخوردارند.

13.برای آنکه آرایش روی صورتتان با دیگر جاهای باز بدنتان متفاوت نباشد به سراغ آرایش گردن و حتی شانه ها نیز بروید. کرم پودری که برای صورت تان استفاده کردید را به گردن و شانه هایتان نیز بزنید تا ظاهری طبیعی و یکدست داشته باشید. 

14.زیبائی طبیعی چشمتان را با استفاده از سایه های بسیار تیره از بین نبرید.

15.آرایش های براق دوام زیادی بر روی صورت تان نخواهند داشت بنابراین از استفاده آنها پرهیز کنید.آرایش مات نیز موجب ایجاد ترک و خشکی بر روی پوستتان خواهد شد و به صورتتان حالت مرده ای می دهد بنابراین از استفاده از آرایش مات نیز جدا خودداری کنید.

16.از لوازمی استفاده کنید که دارای مرطوب کننده هستند.اینطوری آرایشتان طبیعی تر و تازه تر نشان می دهد.


گلفروشی آنلاین گل

ارسال گل به تمام نقاط تهران

بازدید از محصولات:www.golcode.com

بازدید از صفحه اینستاگرام:https://instagram.com/golcode

سفارش در تلگرام:https://t.me/golcodeservice

ویدئوهای ما در آپارات


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی