فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

تاج گل, باکس گل, سبد گل, دسته گل, گلدان, گیاه آپارتمانی, دسته گل عروس

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی

بهترین گل ها و بهترین دیزاین ها برای تمامی مجالس عروسی افتتاحیه تولد تبریک و نیز تاج های مراسم ترحیم و عزا و یا مراسم شادباش.انواع سبد های زیبای گل ، دسته گل، باکس گل، گیاهان آپارتمانی و آموزش گل آرائی.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ق.ظ

آنچه در مورد ارسال کارت عروسی باید بدانید

در انتخاب شعر و یا متن کارت ازدواج تان حوصله و دقت به خرج دهید چون گاهی شعر شما در ذهن میهمانان به یادگار می ماند. اگر متن های عاشقانه دوست ندارید و یا هیچ شعری برای کارت تان در نظر نگرفته اید می توانید با یک جمله ی رسمی کارت تان را پر کنید و میهمانان تان را مودبانه و محترمانه دعوت کنید.
برای افرادی که مطلقه هستند و یا همسرشان فوت کرده است و هم چنین افرادی که به طور مستقل زندگی می کنند بدون در نظر گرفتن جنسیت یا سن و سالشان کارت جداگانه ای بفرستید.
اگر میهمانی تان را در باغ یا منزل خودتان برگزار می کنید و یا محل برگزاری مراسم عروسی آدرس پیجیده ای دارد حتما نقشه یا کروکی محل مراسم را ضمیمه ی کارت عروسی تان کنید تا میهمانان تان دیر به مراسم نرسند.
اگر قرار است دوست یا فامیلی به همراه خودش میهمان به مراسم تان بیاورد ، یا شخصی را دعوت کرده اید که در مراسم کسی را نمی شناسند و می خواهید او با آوردن یکی از دوستانش در مراسم تنها نباشد می توانید در پشت کارت شان بعد از نام او عبارت "و میهمان محترم " را اضافه کنید.
یادتان باشد که توزیع کارت های عروسی از وظایف خود عروس و داماد استبهتر است اقوام را درجه‎بندی کنید. این کار را به بزرگ‎ترها واگذار کنید شاید خیلی از اقوام دور را تا به حال ندیده باشید اما آشنای قدیمی پدر و مادرتان باشند و جایگاه خاصی نزد پدر و مادرتان دارند.
برای نوشتن لیست، مهمان‎تان را دسته‎بندی کنید. می‎توانید فامیل دور پدر و مادر و دوستان خانوادگی و دوستان خودتان را جدا کنید و برای هر کدام، این موارد را در نظر بگیرید، مهمان‎تان را به ترتیب یک، دو و سه درجه‎بندی کنید تا در آخر اگر لازم بود برخی‎ها را حذف کنید

من به سیبی خشنودم
و به بوییدن یک بوته بابونه
من به یک آینه، یک بستگی پاک قناعت دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی